30 Aralık 2011 Cuma


mesela benden 4-5 tane olsaydı o zaman ben ders çalımaya karar verdiğimde ders çalışırdım, ötekisi tam o sırada içimden gelen şiddetli derecedeki temizlik yapma isteğine karşın temizlik yapar, ötekisi zaten her daim aç olduğu için bir yandan yemek yer, birisi müzik dinler, birisi kitap okur, birisi film izler, birisi gezer, birisi blog yazar, birisi sevgili boynuzum mik'in profiline girip saniyede 943242 kere f5'e basar ve tipi belli olan bi profil resmi koymuş mu diye bakardı.

ben de gerçekten ders çalışırdım ve bu ödevi yarına yetiştirebilirdim.

ama şuan elimde benden yalnızca bir tanecik var ve hem ders çalışmayı hem temizlik yapmayı hem yemek yemeyi hem müzik dinlemeyi hem kitap okumayı hem film izlemeyi hem gezmeyi hem blog yazmayı hem mik'in profilini kontrol etmeyi tek başına yapmak zorunda.

üstelik temizlik yapmadan hayatta ders çalışamıyor ve karnının tok olduğu tek bir an neredeyse yok.

ooy oy.

hayat çok zor be.

#dipnot: az önce yakın bir arkadaşıma mik'in profilini gönderdim facebooktan ve kızın görünmeyen tipine bile "hmm güzel kızmış harbiden.." dedi!!!! en gerizekalı + en mal + en beyinsiz + en idiot + en özürlü insan bile bir kıza boynuzunun güzel olduğunu söylememesi gerektiğini bilir bence! en azından bilmeli! ayrıca tipi görünmüyor bile! üstelik sonra bi de "bi senin profil resmine bak bir de kızın, çocuğa hak verdim yani" dedi. tamam anladık gerizekalısın diye bir bok yedin ama üstüne bu nedir yani?? şu ödevi vereyim bütün haftasonumu en güzel kıyafetlerimle en güzel yerlerde profil resmi çekilmeye çalışarak geçireceğim o da gününü görsün işte oh!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder