11 Aralık 2011 Pazar


aslında yazma havamda değilim hiç. gerçekten. ama bunu söylemeden geçemeyeceğimi farkettim.
az önce bi arkadaşımın en yakın arkadaşı olan birisiyle fotoğrafını gördüm ve tabi ki bakışlarını okumadan edemedim:


E: fotoğrafta sevimli çıkabilmek için sana böyle bakıp sırıtmam gerekiyor tatlıımmm anlarsın yaa hehıheıhe....
Ö: sevimli olduğunu zannettiğin zamanlarda ayrı bi itici oluyosun sen ama ben senin ne bok olduğunu biliyorum kızım numara çekme bana iki dakka seni seviyom rolü yaptım diye, karşı komşumuzsun napayım başımdan mı gittin sanki?

* böyle bir dünya olmasın istiyorum işte..
ya da belki de çok fazla yakın arkadaş olanları kıskanıyorumdur. yok yok, bugün öyle olacağını sanmıyorum çünkü fazlasıyla sevgi yüklemesi yaşadım ve 27520923 tane en yakın arkadaşım varmış gibi hissediyorum.

dünya gerçekten böyle olmasın Allah'ım, amin.



12 08 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder