28 Aralık 2011 Çarşamba



öyle boktan bir duygu ki.

hem deli gibi özlüyorsun, hem deli gibi özlediğini biliyorsun, hem deli gibi özlemen değil birlikte geçirdiğin zamanlara lanet etmen gerektiğini biliyorsun,
hem aptal gibi seviyorsun, hem aptal gibi sevdiğini biliyorsun, hem aptal gibi sevmen değil cehennem gibi nefret etmen gerektiğini biliyorsun,
hem aldattığını biliyorsun, hem normal şartlarda nefret etmen gerektiğini biliyorsun, ama o tamlamanın pislik olan kısmına değil sadece '3 senemi birlikte geçirdiğim' kısmına odaklanabiliyorsun. bunun da farkına varınca kendini aciz bir gerizekalı gibi hissediyorsun ve ondan değil kendinden nefret ediyorsun
onu seviyorsun, kendinden nefret ediyorsun
işte böylesine bok bir his.
sonra da unutmuşculuk oynuyorsun. sanki aslında ben de yeniden aşık olabilirmişim, ben de unutabilirmişim, o unuttuysa demek çok da zor değilmiş de benim ne eksiğim varmış.
sonra falanla mesajlaşıyorsun, filanla taksim'de buluşuyorsun. kantinde gördüğün alelade bir çocuğa aşık olmaya zorlanıp kendini mutlu hissetmeye çalışıyorsun. sen de artık farklı bir hikayede mutlu olabilirmişsin mesela. başkasını düşünebiliyormuşsun sen de artık, demek ki aslında acınası da değilmişsin, zavallı da değilmişsin. 
kendinle baş başa kaldığın bütün anlarda kendine küfür ediyorsun ve her kandırmacada "NAAHH!!" diye bağırıyorsun kendine.
sonra da bütün bunlardan habersiz o pislikle çıkan kızın profiline saçma sapatık bir biçimde rastlayıp bakıp bakıp zırlıyorsun. profil resminde tipinin neye benzediği bile belli olmuyor. üstelik 10 saniyede bir f5'e bassan da kız profiline yüzü belli olan bir resim koymuyor. o her şeyden habersiz; belki uyudu rüyasında onu görüyor, belki ikisi de uyumadı mesajlaşıyorlar fiki fiki.
ve tabi sen her halukarda bok gibi hissediyorsun.

ayrıca neden hem pislik olan hem aldatan mutlu da hem aldatılan hem de tamamen masum olan her seferinde mutsuzluğun diplerinde? niye onların hep yanına kâr kalıyor? bunu da içine sindiremiyorsun.

nerden bakarsan bak BOK işte. tüm açılardan.

4 yorum:

  1. bi an deliriyorum sandım, bi an.
    yazıyı ben yazmışım, sonra da unutup kendime yabancılaşmışım gibi geldi.

    YanıtlaSil
  2. hepimiz aynı yolun yolcusuyuz. :)

    YanıtlaSil
  3. kadın değil mi hepsi aynı dedikleri olay bu mu yani. sevmedim.

    YanıtlaSil
  4. benim de pek bayıldığım söylenemez yani..

    YanıtlaSil