11 Aralık 2011 Pazar

bkz: tarihin tekerrür etmesi.





nasıl mı?

okuldan gelirken metrobüste kendi kendime hep aynı şeyleri söylüyorum. bu sefer gider gitmez üstümü değiştireceğim ve eşyalarımı direk katlayıp dolaba koyacağım. sonra bi kere olsun içimde bölümüm türkçe olduğu halde mecburi olarak ingilizce hazırlık okumaktan ötrü bilenmiş olan anarşist ders düşmanını yeneceğim ve birazcıcık da olsa ders çalıştıktan sonra az bir internet molası vererekten film izlemeye müteakip kitap okuyarak saat 12 olmadan uyuyacağım.

sonra okuldan geliyorum. üstümdekileri çıkarıp altıma bir tayt üstüme bir atlet aldıktan sonra hepsini söz hemen kaldırıcam diyerekten sandalyenin üstüne atıyorum. sonra odadaki kızlarla biraz muhabbet ettikten sonra artık o sırada çoktan gevşediğimden ''neyse dur iyisi mi ben bi internete gireyim yarım saat sonra da çıkıp işlerimi hallederim.'' moduna girdim mi zaten ayvayı yedim demektir. mesela en son öyle dediğimin üstünden saatler geçti ve ben hâlâ sandalyenin üstünde duran kıyafet yığınıyla karşı karşıya oturuyorum. aynı yığından bi de yatağın üstünde olduğunu düşünürsek ben gerçketen ayvayı yedim. planlarıma göre sırada eşyalarımı toplamama müteakip ders çalışma ve film izleme var. birini elemem lazım. bu tabi ki ders çalışmak. içimdeki anarşist yine kazanacak. olsun, ben zaten seviyorum onu. sonra ben film izleyeceğim. sonra gece geç yatacağım. sonra sabah yine geç kalacağım ve bitmek üzere olan devamsızlığım bi tane daha artacak. sonra derslerde hep uyuyakalacağım. o halde sınava gireceğim. hep pişman olacağım. sonra okul çıkışı metrobüse bindiğimde iç sesimle konuşup ona diyeceğim ki; ''bu sefer yurda gider gitmez üstümü değiştiricem ve...''

-hadi ordan.


19 04 2011

1 yorum: