11 Aralık 2011 Pazar

hazırlık hikayesi dee burada biter.


yaouv bir uyumuşum.. sonra birr uyandım baktım saat gece 12ye geliyor. yahu yine yaptın yapacağını dedim filan. sonra kalktım filmlerin olduğu yere gittim daldırdım elimi çantaya, çektim bi film (tam bu sırada neyse halim çıksın filmim demek önemli.) sonra bi baktım zozo'yu çekmişim. izledim ve gayet de beğendim yani. şuan duygusal havam dağılıp gittiğinden duygularımı tam aktaramıyorum, kısmetse başka zamana artıkın.

daha da önemlisi ben bugün nihayet ulaşılması zor insan bal dekanla bi randevu ayarladım ve kapısına dayandım. dedim ki ''hoca, ne olacak bizim bu halimiz? bu adamlar kitapsız mı ben o sınavda 4 + buçuk saat nasıl oturayım? hadi oturdum diyelim, 4 + buçuk saat orda çıldırasıya oturmak için 185$ verilir mi be nalet adam'' dedim. (rakı içen fare:getirin ulen o kediyi bana) ''ayrıca %85 devam zorunluluğu ne demek biliyon mu sen?'' dedim. sonra gözlerimi gözlerine diktim ve, ''sen hiç üniversiteye başlayıp da lise kuralları altında eğitim sürmek ne demek bilir misin hoca'' dedim. adam orda dağıldı. ''durr daha fazla dinleyemiyciim nolur bu bahsi kapatalım ' dedi. ben de baktım herif yaşlı, ağırdan almak lazım dedim, yufka yüreem raad komadı beni. ''tamam hoca bu bahsi kapatıyoruz ammaa şunu bil ben o sınava da girmem devamlılık da yapmam arıza olmayın uleenn'' dedim. ben ağırdan alınca o da ayağını denk aldı. eyvallah ortaağ sen raad ol ben hallediciim o konuyu dedi, anlaştık herifle. çok güzel oldu çok da iyi oldu iyi de güzel oldu. ya da öyle bi'şeylerdi işte.

neyse ben zaten argo konuşmam. ama öyle bi'şeyler konuştuk neticede. adam beni mutlu etti blog. balmış meğersem. atalarımız da ne demiş? bal tutan parmağını yalar. bu durumda fırsatı değerlendirmek lazım. okulu bol keseden ekmek lazım. sene başından beri devam zorunluluğu var zannetmeme rağmen bol keseden ektiğim için de hiç de pişman değilim. -vazgeçtim- çok pişmanım. keşke daha çok ekseydim. ama kısmet artık önümüzdeki maçlara bakıcaz. ilk iş haftaya festivallere akalım.

bi de ben şuna kesinlikle inanıyorum ki , bazen uyumak lazım.

iyi geceler gençler, her nerede umutlanıyor veya hayal kırıklığına uğratılıyorsanız.

29 04 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder