11 Aralık 2011 Pazar

sözuçsadayazıkalsınistiyorum.baneneistiyorum.




aslında doğum günü demek bir anlamda bunalım, bir anlamda da depresyon demek benim için. çünkü hiçbir zaman allı-güllü, pastalı-börekli, mumlu-hediyeli doğum günüm olmadı benim. çünkü sanırım kimsenin hayatında bana bunu yapmaları gerektiğini hissettirebilecek kadar çok kalamadım. hâl böyle olunca da artık mecburen gelen mesajlarla mutlu olmasını öğrendim. ve şimdi de yüzümü gülümseten bütün doğum günü mesajlarımı buraya yazıcam çünkü onları görmek beni mutlu ediyor. hatta bazılarında mutluluktan ağladığım bile oldu ve zamanla duvarımın ücra köşelerine itelenip gitsinler istemiyorum. doğum günlerini ve bütün iyi dilekleri çok seviyorum. :)


''ya sen var ya iyi ki hayatımdasın. beraber gülebildiğim, hüzünlenebildiğim, çekinmeden her şeyi anlatabildiğim, güvenebildiğim insansın. iyi ki varsın, iyi ki beni bırakmayacaksın huysuzluğuma rağmen. seni seviyorum.'' -hannah.

''vay yavruuummm vaaayyyy bi yaşına daha girdiiinn ve bundan sonraki girişlerinde de beni çekmek zorunda olduuğunu belirterek söze başlamak isterim:p sühücaann happy birthday too yyouu diyerek mökemmel ingilizcemi konuşturmak isterdim ama dedim belki bilmezsin şimdi o ne demek:p doğum günün kutlu olsuuuunnn sevgili kaybedenler kulübü üyemm *Allah seni standartttan ayırsınn* bundan sonraki yaz tatili ve hayatın boyunca çooookk çooookkk daha mutlu ol:D önümüzdeki yıl bu partinin telafisini amerika'da ödeşmek dileğiylee:D iş çıkışı seni alırım hazır oolll:p:D selocanlarımlaa bu 5 sayfalık mektubumu göndertiyorum sanaa:) nice mutlu yıllara meleğiiimmm:* iyi ki varsın:)'' -sbc (çünkü biz seneye birlikte amerika'ya gideceğiz. (bkz:hayal kurmak bedava.)

''sue-ellaaaa biii-ziii diskooya göötüürr:p'' -sbc / çünkü o hafif çatlak.

''suuee doğum günün kutlu olsun =) ilk ve son olarak ben kutlamak istedim. =)'' -halfof1 (çünkü ilk kez 13 temmuzda kutladı:D)

''canım cananım sakar şakirim bahtsız bedevim başrol oyuncum her şeye rağmen sevgi pıtırcığım doğum günün kutlu olsun iyi ki doğmuşsun iyi ki varsın.. annein rahmine sağlık :D nice mutlu yıllara hep beraber :)'' -dondurma kardeşliği


''Doğum gününü dürt beni süheyla adlı nadide şarkıyla kutlayacaktım tabi eğer kendin paylaşmış olmasaydın :D Doğum günün kutlu olsun piskolog hanım :) çok mutlu bir üniversite hayatı geçir inşallah hatta mümkünse bende istanbula geleyim :D hediyeni biliyorum merak etme :) ömrün boyunca hep mutlu ol gülmekten bir an bile vazgeçme psikologların en delisi ((:'' -mab

''sühümm, reçelimm, yurtçuulll hayvanımm! :)iyiki varsınn, iyiki o lanet yurtta karşılaşmışızz! :)))))   '' -böörtlenli reçel

''sponge bobbb:) iyilikkk melegiii.. yüzünden gülücük hiç eksik olmasın hoşşş gerçii bu imkansız biliyorum o kalbindekii güzellik yüzüne yansımıs:) bayadır göremedim seni ama olsun bana yaptığın sufle terapisini unutmucam  seviliyosun iyikiii doğdunn,nice seneleree,iyiki varsın'' -i.çetin:)

''hahaaa bakın kimin doğum günüymüş bugün :D Miss Muscle Sühelya :D Kol kaslarıyla Fırkateyn topları çıkarabilen psişik özellikleri bulunan palet ayaklı süheyla hanım :D Sizi çok seviyorum  ve iyiki doğdunuz iyiki tanışmışız diyorum nice nice senelere canım doğum günün kutlu olsun  :)'' -b.uçar:))

''Annaaam bgn kimin dogum gnüyms :)))) ıslık yoldaslgnın en dgrli üyesi :D:D dogm gnün ktlu olsnn cnm nice mtlu yllara hr bi sey gönlünce olsn :))'' -kmertürk:)

''niyaziiiiiimmmmmm geride bıraktığımız sene aslanlar için iyi diilmiş pek öyle söylüolar ama bu sene her şey herrrrrrrşeyyy çok bambaşka olcakmşş ve biz bu sene istedğmz ama olmayan herbişey için iyiki olmamş dicekmşz sonra derin bi nefes alıp son kurabiye benim dierekten brbrmzn suratına bakıııpp sırıtacakmşzz:d seni çok kocaman seviorm ben! dünyaya geldiğin içinde çok mutluyummm yanımdaa olduğun içindeeee!:) iyikii varsın flamingo yavrusu seni...yeni yaşın kutlu olsun!:)'' -niyaziimm:)

''doumm gununn kutlu olsunnnn! yeni yasındada bnden sempatik olamıcaksn bunuda solemedn geçmem!! :D'' -MR.öztürk:D

''benim bitaanecik, kaşif ruhlu, güzel arkadaşımmm!!
daha nice güzel mutlu senelere :)
seni çok seviyorumm :*'' -kâşif2:))

''Fistik dogum gunun kutlu olsun..:) Kocaman kulakliklarin ve super muzik askinlaa mukemmel bir ömur diliyorum..:) Öpuldun.'' -a.yetgin:))

''bebişkom güleryüzlü kelebeğim hep böyle gül sen :) doğum günün kutlu olsun nice mutlu başarılı yaşlara iyi ki varsın '' -pofuduk:)

''Mutlu yillar süü. Sen hep gul ki biz de mutlu olalim (:'' -pampişş:)

''Dogun gunun kutlu olsun. Allah senı basımızdan eksık etmesın. Hep mutlu ol:)'' -güğsu:))

''Dünyanın ennn iyi kalplii, enn vicdanlıı, en merhametli enn düşünceli psikoloğu ve senaristi olmaya aday olup, birkaç ödül kapmalısın bencee :):)) Bu kadar önemli bir durumu unutmayıp daha doğrusu es geçmeyip böyle bir günde bu kadar güzel bir yazıyı herkes düşünüp de yazamazdı. Umarım sayende atılmış olan her mesajla birkaç insanın daha yaşamasına yardımcı olduğun için yüzünden gülücükler hiç eksik olmaz ve umarım karnı doyan her insanın yüzündeki gülümsemeyi o sıcaklığı kalbinin en içinde hissedersn. :) İyiki doğmuşsun canım, tüm sevdiklerinle nice nice senelere İnşallah..'' -nnbulut:)

''reis can sen nie doğdun sen şişesin ama çok az aa :) Allahan gurban .. ben sahan ölem ( itiraz yok bgün hakkımdır :) ) bu hayatta inş hep ii insanlarla karşılaşım hep mutlu olursun işin ras gelsin , nice yıllara reisim . . . '' -büyükbaşkan:)

''Başrol oyuncum iyiki dogdun yoksa ben filmime pardon filmimize kimi bulurdm o kadar kamerayı kimin icin kullanırdm :) dogum günün kutlu olsun süü'mm nice mutlu senelere ve istiklal maceralarına hep birlikte :)'' -dondurmakardeşliği2:)

''can-ı gönülden "iyi ki" dedirttğin için iyi ki doğdun süheylacım! Çoook özel bi insan olduğnu sakın unutturma kendine.. nice nice mutlu senelere canım...'' -f.özdemir:))

''süüelellalalalalalalalaaam♥♥ canım benim doğum günün kutlu olsun iyiki doğmuşsuunn nice senelere :)) '' -oorılöö:)

''Dunyanin en sirin en anlayisli psikolog adayi :) dogum gunun kutlu olsun nice nice mutlu yillara iyiki dogdun iyiki varsn tatlim :)'' -a.yentur:)

''DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN MELEĞİM.... ALLAH BUNDAN SONRAKİ YILLARI GÖNLÜNDEN NELER GEÇİYORSA HAKKINDA HAYIRLI OLACAK OLAN, ÖYLE YAŞAMANI NASİP ETSİN. HAYIRLI YAŞLAR DİLİYORUM....'' -canımablam:))

''Süheylaamm. . . O kadar çok şey söylemek istiyorum ki neresinden başlasam bilemedim gerçekten.. O güzel yüzünün, kalbinin nuru, neşesi hiiiçç eksik olmasın.. Baktıkça insanın içini açan o gülümsemen hiiiç bırakmasın seni;) Öylesine çok denir bilirsin ama bil ki tüm samimiyetimle söylüyorum iyi ki varsın! Değerini bilen insanların karşına çıkmasını ve seni hiç hiiiiçç üzmemesini diilerim ki bir meleği üzen; beter olmalı! Bazen umutlarımız tükenir ya Süheylam 'bundan daha kötüsü olamaz deriz' işte o anlarda en önemli olanın 'sen' olduğunu sakın unutma fıstığım.. kimse senden değerli değil! Büyümek işte böyle bazen iki damla yaş, bazen iki dirhem mutluluk.. Sana senin gibi bi gelecek, mutlu mutlu seneler dilerim canparem.. Doğum günün kutlu olsun dünya tatlısıııı ,o güzel yanaklarından ennn kocamanından öperim! '' -ö.ipek:))

''cnmmmmmmm..:) iyiki doğmuşsunnnnnnnnnnnnnnn..:)sen​ olmasan kim bu kadar neşe saçardı etrafınaaaaaa..:) mutlu yıllarrr..:)'' -hatılgan:)

''Bebegiiiiiim dogum gunun kutlu olsun,mutlu ol senelerce... Yuzun heeep gulsun:)'' -binzet

''Süheyla'cımm doğum günün kutlu olsun.. Kocaman gülümsemen hiç kaybolmasın :))'' -sfırat:)

''smdi bak ben dgununu kutladm ya, kesin smdi bilgisayarın kapanır, bi anda kendine reset atar, evin şartelleri atar, face onca kufurlu yasaklı sey warken bu bildirimi kaldırır, tam cewap yazackkn annen kalk kız sogan dogra der, mobilsen telfnn suya duser, tuslar basmaz, utu masasının sabitleyip kendini cekerken annen gelir telfnu kırar sende bna ilkay al gırdı gırdı ben napam dersn ama ben ynede sansımı deneyip kutlayaym bi dgum gnn ktlu olsun nice yllara;))'' -i.muratt:D

''"iguana-1'den keçi merkez'e"
nice mutlu yıllar hacenne doğum günün kutlu olsn iyiki doğmuşsun la telefonun da açık olaydı eyidi :)'' -iguana:)

''2 doğdun züleyhaaaaaaaaaaaaaaaa :D neşe küresi mutluluk abidesi insan :D hayat boyu sevdiklerinle nice nice mutlu huzurlu yaşlara'' –mtuncer


***

ama sonuç olarak aslında mutlu değilim.
çünkü bugün benim için gerçekten çok önemli ama ne bileyim işte. normal insanların hayatına özeniyorum sanırım. olay mum filan değil tabi de; birilerinin hayatında bu aşamaya gelebilecek kadar kalmış olmayı gerçekten isterdim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder