27 Aralık 2011 Salı

vallahihepbuşarkılaryüzünden!


daha birkaç saat önce sem'e serkan'dan ötürü ne kadar dilimin yandığını o yüzden artık bu işlerden elimi eteğimi çekme kararı aldığımı filan anlatmıştım oysa ki. kısmet buraya kadarmış. lenka'nın 'two' şarkısını keşfettim. sırf eline mikrofonumsu bir şey alıp manitayı da sandalyeye bağlayıp (yanlış olmasın, fantazi olsun diye değil; benim sesime başka türlü katlanamaz, kaçar gider diye) sonra da karşısına geçip bu şarkıyı söylemek için bile olsa bir manitası olmalı bir insanın. ciddi söylüyorum bakın.

işte karşınızda o mühteşem şarkı:




şarkıya cukkadanak diye oturuveren bu "bir elin nesi var iki elin sesi var" temalı video klip bu şarkının offical videosu mu tam emin olamadım ama kim yaptıysa çok iyi yapmış. zaten bu kızın diğer videoları da hep çok sevimli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder