11 Aralık 2011 Pazar

because of you.




önceleri bu şarkıyı dinlerken -bizim okuldaki herkesin kötü olduğu için kendiminkini iyi zannettiğim- yarım yamalak ingilizcemle 'bikaozovyuu' kısmındaki yu'nun bi boklar yeyip de kızcağızı üzen bir erkek arkadaş olduğunu düşünüyordum hep. sonra bir gün videosunu izledim. oradaki yu'nun babası olduğunu anladığım andan sonraki 962349241307. kere aynı videoyu izlememin sonuna kadar da hep ağladım. şimdi mesela bir daha izledim ve bir daha ağladım. böyle anlarda istemeden de olsa hayatın adaletini sorguluyorum. 'hayatın adaleti' diyorum çünkü Allah'ın adaletini sorguladığımı düşünmekten bile korkarım. öyle olunca suçu genelde 'evren'e ya da 'hayat'a atarım o yüzden. Allah bütün kullarını sever, adaleti sonsuzdur; ama evren birazcık kötü. mesela bu videodaki o minik sabînin ne suçu vardı da hayata böyle bir babayla geldi diye 8716489132 kere bile kendinize sorsanız ve 9018413906 saat bunun üzerinde kafa yorsanız bile cevabını muhtemelen bulamazsınız. o kız da bulamaz. ama insanın öyle bir babası olması demek hayatındaki bütün sorunların köküne indiğinde babasıyla karşılaşmak zorunda kalması demek. üstelik atsan atılmıyor, satsan satılmıyor. ama önce hiç düşünmeden bütün hayatının içine ediyor, sonra da artık hayatın hiçbir zaman güzel olamayacağı hissini de aşılayıp kendine görev bildiği üzre her şeyi başarıyla mahvetmiş oluyor. ben her şeyi biliyorum. mesela o minik kız ilerde sürekli terkedileceği için hayatının tamamını farklı farklı ama hep geniş omuzlu ve kocaman elleri olan erkeklere aşık olacak. ona güzelliğini veren şeyler hep babasından geçmiş olsa da babasına benzetilikçe içinden kendine de lanetler yağdıracak. hep evlenmek isteyecek ama en çok evlenmekten korkacak.

dahası; mesela bir gün bu videoyla ilgili bir yazı yazmaya karar verecek ama kendini ne kadar sıkarsa sıksın artık daha fazla tahammül edemeden ağlamaya başlayacak. sonra gözleri hep buğulu buğulu olduğu için ekranı görmekte zorlanacak. hele bir de tam da o sırada gripse mesela burnu foşur foşur akacak. çünkü çok ağlayacak.

ben biliyorum çünkü ben her şeyi bilirim.

en çok da böyle minik kızları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder