11 Aralık 2011 Pazar

heepimiiizz niyaziyiizz.. (hepimiz kardeşiz melodisiyle)




niyazi mi kim? evet evet o bok yoluna giden. evet, hem de kendi isteğiyle giden.

evet, ben de hatta dünden ''sevemediimm ben bu günüüü.. sevemedimm başşındaannn.. kovaladıımm sevdiğimiiii yanıbaşımdaaann..'' filan gibi şarkılarımı hazırlamıştım hani bugün aptal gibi aşık olduğum pisliği reddedicektim ya beni aldattığını bildiğim için. o inkar etti ben de affettim. yok başka kız olmadığını filan düşünmüyorum artık. evet, arada başka bi kız var ama ben yine de affettim. ama kanmadım yani o kadar da aptal değilim. hı hı. çok akıllıyım aslında. innanılmaz. gurur duyuyorum kendimle her daim.

ne yaptım ben ya?

tamam marangoz kendi kapısını tamir edemez, marangozun kapısı kırık olur filan ama en azından bi kapısı olur yahu. benim resmen kapım yok. 


CERYAN YAPTI.

06 06 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder