11 Aralık 2011 Pazar

biri şu akıllı işaret olayına acilen el atmalı.

mesela şey gibi, ''yeni terkedilenler için sakıncalı.''

tabi ki de kendimi de düşünüyorum ama bencil hissetmek istemezsem de bunun eksikliği sadece benim için zararlı değil diyebilirim. yeni terkedilen bir insanın closer izlemesi gerçekten de sakıncalı değil mi? o kadar çok ayrılıyorlar ki; birinde bulmazsanız öbüründe bulabilirsiniz kendinizi. alice'le dan'in ilk ayrılık sahnesi mesela. hani bazen bi'şeyler oturur ya insanın içine, yumruk yemiş gibi. iki göğsünüzün arası değil de, biraz daha sola doğru. kalp var diyorlar. sızlayınca anlayabiliyorum varlıığını. alice öyle konuşunca.. gerçekten bir kalbimin olduğunu anladım. hem de çok anladım. sanki yumruk yemedim de öküzler tepindi üstümde. sanki iki göğsümün tam ortasındaki yoldan bir tır geçti de tam yerine rast gelecek şekilde sola devrildi.

mado'da kızlarla otururken garson  yan masadaki biri kendini birşey zanneden iki yaşlı adama sıcak salep götürürken yanlışlıkla bardak devrildi de hem çocuk hem yaşlı adam yandı ama yetmezmiş gibi pislik herif herkesin içinde çocuğu rencide etti ya, çocuğun hem eli yandı hem de gururu incindi hani.. elinin yandığına bağıramadı bile. adama da sesini çıkaramadı. hani iğrenç duygular hissetti de susmak zorunda kaldı ya.

neyse ki alice susmadı, ikimizin de yerine konuştu.



30 04 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder