29 Ocak 2012 Pazar

...veee kaçınılmaz son: finaller!


biz öğrenciler böyleyizdir; bir gün başımıza geleceğini biliriz ama yine de hep o yokmuş gibi davranırız. yumurtanın kapıya dayandığı ana kadar her şey yolundaymış gibi gezer tozar eğleniriz. yumurta kapıya dayandığı anda da öyle bir panik yaparız ki o panik bize okuduğumuz her cümlenin beynimize kazınmasını sağlayan özel gücü kazandırır. sınavdan bir önceki gün gelir çatar ve o panik başlayınca biz çalışma odamızın bir kenarında duran kitaplara bakıp damarlarımızda yeniden etki etmeye başlayan özel gücümüzü hissedip derhal bütün cephaneliklerimizi(bkz:resim) hazır edip işe koyuluruz.

benim yarın sabah 10'da psikoloji finalim var. ben de bu saate kadar internetteydim, evet. çünkü yumurta kapıya dayanmadan çalışamıyorum. hava hafiften kararmaya başladığı için şimdi son cümlelerimi toparlamaya başlasam iyi olur. çünkü yarınki sınavla final haftasının başlayacağı andan itibaren biteceği ana kadar internet bana haram, bana azap, bana cehennem. o yüzden aklımdaki her şeyi finallere başlamadan yazdım ki ders çalışırken sol omzumdaki habire "ay onu yazacaktın, ay şunu diyecektin" diyemesin.

evet, şimdi hazırım.


FİNALLER!!
teslim olun, kimsenin canı yanmasın!!
 

2 yorum:

  1. bu bu buuu sağ ortada ki kutu yoksa çikolata kutusu mu:)))

    YanıtlaSil
  2. oo oo oooğğ olmazsa olmaz biir nutella kutusu! :)))

    YanıtlaSil