8 Ocak 2012 Pazar

bir stalker'ın anıları.

mik'i ilk bulduğumda niyazi'ye nasılsa tanıştılar diye ekletmiştim. bugün artık çok şükür kabul etmiş. ben de hemen niyazi'nin hesabına girip mik'in profilinin her ayrıntısını tek tek tek tek tek tek tek tek tek tek ve tek inceledim.

varan1# gerçekten güzel değil.
başta buna seviniyordum ama sonradan kendime kızdım ve vazgeçtim. güzel ya da çirkin olması bir şeyi değiştirmez. hem onu da Allah yarattı hem de zaten kızcağızın bir suçu yok. ama yine de güzel olsaydı "güzel ama önemli değil zaten bir suçu da yok" diyemezdim asla. kendimi yer bitirirdim. o yüzden yine de iyi ki güzel değil. artık onu daha çok seviyorum.

varan2# yemin ederim bana benziyor.
gözleri renkli, izmirli ve burnu uzun! o kızla çıkarken beni hiç hatırlamıyor olması bence imkansız. gerçekten diyorum. kıza bakar bakmaz kendimi farkettim nerdeyse. çirkin bir izmirli. burnu da uzun. eminim kimse onun da izmirli olduğuna inanmıyordur ve beyaz ten-renkli göz-uzun burun üçlüsünden ötürü karadenizli zannediyordur.

varan3# HİNDİSTAN'A GİTMİŞ!!!!
tamam bir suçu olmayabilir, hiçbir şeyden haberi olmayabilir, çok masum olabilir, ondan nefret etmemi gerektirecek bir sebebim de olmayabilir ama yine de aynı sene içinde hem onun sevgilisi olması hem de hindistan'a gitmesi ve dolayısıyla bana 2 gol birden atmış olması hiç adil değil!! O BENİM EN BÜYÜK HAYALİMDİ!!!!

varan4# mısır'a da gitmiş.
küçükken mısır mitolojisi de hep ilgimi çekerdi. ayrıca dedemin dedesinin dedesinin bilmemnesi filan işte öyle büyük dedelerimden biri mısır'dan göç etmiş türkiye'ye. ondan önce ben gitmeliydim. ama bunu 3. gol olarak kabul etmiyorum yine de. ama belli ki kafasına göre dünyayı dolaşıyor. işte bu da benim hayalim. ve bu sanırım 3. gol. (aranot: elbet bana da sıra gelecek.)

varan5# birbirlerinin hiçbir fotoğrafını, hiçbir yazısını, hiçbir şarkısını beğenmemişler.
çok ilginç değil mi? bence ilginç. ayrıca pisliğin profiline de girip altlara altlara altlara baktım ve gördüm ki bana geri döndüğünde paylaştığı bütün şarkılar duruyor. ve muhtemelen mik de benim gibi o şarkıları üstüne alındı. trajikomedi böyle bir şey işte.

varan6# ideolojik olarak birbirlerinin tam tersiler.
biri ne kadar siyahsa öteki o kadar beyaz. hayır yani bu çocuk bu konular açılınca benimle bile tartışırdı; bu kızla anlaşması bence hiç mümkün değil.

varan7# hadi pislik ikisinin resmini profil yapmış diye belli oluyor ama kızın profilinden hiçbir şey belli olmuyor ve bence bunun için çaba sarfediyor.


SONUÇ: bu iş çok sürmez arkadaş. aha da şuraya yazıyorum; o kız o çocuğu birini bulur bulmaz terk edecek. hatta keşke boynuzlasa da ben de huzura ersem. ohhh. hatta mesela dese ki; "her şey çok iyi ama uzak mesafeden olmuyor. sen istanbul'da olsaydın gerçekten çok güzel olabilirdi ama ben böyle yapamıyorum." aradan biraz zaman geçince de sevgili pislik boynuzlandığını öğrense böyle afedersiniz göt gibi kalmak deyiminin yeryüzündeki en güzel temsilcisi olsa.. OHHH... bak bak bak bak hayali bile huzur kaynağım resmen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder