29 Ocak 2012 Pazar

şaştımkaldımafalladımvayycanınaaşimdiyandımm!


bir arkadaşım var; ne zaman bir şey anlatsam "hayırlısı" diyor. e tamam ben de biliyorum, "hayırlısı." ama şunu anlayamıyorum; neden "hayırlısı" olan hep bizim için kötü olan? neden umduklarımız bir kere bulduklarımızla aynı olmuyor? üstelik ne kadar iyi bir şey dilersen, ne kadar uğraşırsan iyi bir şey için, ne kadar mutlu olmayı umarsan o kadar tepetaklak oluyorsun.

gerçekten bu eve çıkarken çok iyi şeyler düşünüyordum. her şey mükemmel olacak zannediyordum. hüm'le ben birlikte olacağız ya sonuçta. falan filan işte.

şimdi aramız bence hiç iyi değil. eskisi gibi olmadığımız çok belli zaten. 2 haftadır bi garipti. geçenlerde tartıştık hem de amela yüzünden. şimdi çektirme sırası amela'da. o amela için benim kalbimi kırarsa o da öyle yapar tabi bu işler böyle. hele o kız var ya o kız zaten başlı başına bir hayal kırıklığı.

ben gerçekten böyle ummamıştım. hem de hiç. bir de o kadar çirkeflendim millete ille de hüm'le beraber kalacağız diye. zaten ne zaman birisi için çok fazla şey yaparsam illa başıma bir iş geliyor. illa yani, hiç şaşmadı.

işte öyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder