15 Ocak 2012 Pazar

şunları söylemeliyim ki;

# bugün flyinn'de müükkkkemmel bir çocuk gördüm ama harika bir şeydi böyle sarı kıvır kıvır saçları vardı kırmızı bişeler giyinmiş starbucks'ın orda kendi kendine apaçi dansı yapıyor, böyle minik ve şuursuz ama felaket derecede yenilesi bir şey. Allah'ım o neydi öyle ya öyle bir ooğğlum olsun, borcum da olmasın, vallahi dünyanın en mutlu insanı olurum yahu. denesek ya?

# indirim sezonu bana hiç yaramadı.

# ben istiyorum ki mr.x hiç değilse ben 84710938108398274829 kere f5'e bastıktan sonra o profil resmini bi' değiştirsin; ben onun o tipini az daha yakında göreyim. hiç olmadı staj yaptığı okulun köşesindeki çöp şeysine çöp atmaya gittiğimde karşılaşalım, feriha sıtayla olacak ama olsun. o da olmadı kampüste filan karşılaşalım? biri olsun ya büssürü seçenek sundum işte? hatırım için?

ve benim yine evet uyumam lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder